زخمی‌شدن ۲۸ نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای نوار غزه رئیسی: شاهنامه فردوسی نماد آزادگی و خردورزی مردم ایران است مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شفافیت قوا را تایید کرد اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده علیه ایران را گسترش داد گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد بن گویر: ساکنان غزه را به کشور‌های دیگر کوچ بدهید کامرون: حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های امدادی به غزه وحشتناک است اژه‌ای: ملزم به استیفای حقوق آحاد جامعه هستیم انگلیس سفیر چین را احضار کرد بایدن: تعهد آمریکا به اسرائیل قاطع است تونل قسام به روی نظامیان صهیونیست منفجر شد پایان ماموریت کاردار ایران در لندن و تعیین سرپرست جدید ترکیه به پرونده شکایت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌پیوندد تمرکز امکانات میزبانی از زائران در گرو تعطیلی مشهد در روز ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور وارد مشهد شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار خانواده شهدای فاطمیون با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی | آیت‌الله علم‌الهدی: لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستان است رئیس جمهور بر ارتقای بیش از پیش سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کرد احضار ۲ وزیر سابق درخصوص پرونده چای دبش و ۳ سال زندان برای وزیر سابق جهاد روایت رهبر معظم انقلاب از حفظ آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی | نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند!
سرخط خبرها

ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آمریکای لاتین رسید

  • کد خبر: ۱۴۷۷۰۶
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آمریکای لاتین رسید
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم چهلمین روز شهادت شهید امنیت محمد پور مختاری در چالوس گفت: قدرت ایران اسلامی با همه فشار‌هایی که در چهل و چهار سال گذشته علیه کشورمان اعمال شده است روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه بیشتر تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور اکنون در داخل تولید می‌شود، افزود: ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده است و در شمال اقیانوس هند نیز ناوگروه‌های ارتش حضور قدرتمندانه دارند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، قدرت و عزت امروز ایران را به برکت خون شهدا و رزمندگان عنوان کرد و ادامه داد: هدف دشمنان در بیش چهار دهه اخیر سرنگونی ایران اسلامی بود و می‌گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید، اما به هدف خود نرسیدند و نظام اسلامی هر روز قدرتمندتر از پیش شده است.

امیر کاویانی گفت: هر توطئه‌ای که در ایران از ۳۰۰ سال گذشته تاکنون  اتفاق افتاده است ردپای انگلیس و آمریکا در آن دیده می‌شود، چون آن‌ها خطر اسلام  و تفکر استکبار‌ستیزی را علیه خود احساس کرده‌اند.

وی به حضور نیرو‌های نظامی آمریکا با هدف تغییر سرنوشت مردم در کشور‌های ویتنام، افغانستان، سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: این حضور برای کشور‌ها جز ویرانی و آوارگی نتیجه دیگری نداشته است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمنان در زمینه سخت افزاری مقابل ایران ناکام شده‌اند، گفت: باید با تفکر اسلامی که شهدا الگوی آن هستند در برابر تفکر استکبار غرب مقابله کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->